ukshop.bg |
||
Може да видите и нашето видео с разяснения за статуса на Вашата поръчка тук:
1. Статус: Чакаща:
Вашата заявка е успешно приета от нас, но все още не е заявена ефективно към SPORTSDIRECT.COM. На този етап, следва да извършите авансово или цялостно плащане, за да финализираме обработката на поръчката Ви.
2. Статус: Обработва се:
Вашата поръчка вече е успешно обработена от нас и ще бъде заявена към SPORTSDIRECT.COM на следващата обявена дата за поръчки.
Тук ние след като сме пуснали поръчката ви, изчакаме писмо от страна на SPORTSDIRECT.COM в което те ни потвърждават, че заявените продукти са напуснали техните складове и пътуват към България.
3. Статус: Проблемна:
Поръчката Ви е заявена към SPORTSDIRECT.COM, но определена стока или стоки са отказани, като ще получите мейл с подробна информация за липсващите артикули.
4. Статус: Пътуваща:
Вашата поръчка вече пътува към България.
Обикновено след като направим поръчка, получаваме писмо с потвърждение на 1-ия до 3-тия ден от поръчката, тогава те ни прикачват номер за проследяване на поръчката ви и сменяме неиния статус, като прикачваме във вашия профил, секция история на поръчките ви номер за проследяване на поръчката ви.
5. Доп. информация: Проследи пратката: (Можете да я намерите в исторята на вашите поръчки)
Тази опция се отнася само за SPORTSDIRECT.COM като тя Ви предоставя актуална информация за физическото придвижване на поръчката ви, до окончателното й пристигане на нашия адрес, чрез линк към страницата на wndirect.com. Този линк ще се появи, когато пратката с Вашата стока е натоварена (изпратена) и пътува от UK към България.
6. Статус: Завършена:
На следващия ден, след като пратката е доставена на нашия адрес (за което и Вие може да се осведомите от страницата на wndirect.com, куриер на компания ЕКОНТ) в зависимост от начина на доставка, който сте посочили, стоката Ви ще бъде разпределена и изпратена по куриер, за да я получите реално на следващия работен ден!