За нас Регистрация Вход

Поръчай от SportsDirect

SportsDirect поръчки

Помощна информация за поръчки от SportsDirect.com

  • Може ли да ми бъде издадена фактура?

    Да, предоставяме данъчни фактури при поискване от страна на клиента. Фирмата ни е регистрирана по ДДС.

  • Има ли ограничение в килограмите и бройките на поръчваните продукти?

     

    Относно бройките няма ограничение. Имайте предвид обаче, че SPORTSDIRECT.COM налагат ограничения за максималното количество бройки за определени промоционални артикули.  

    Що се отнася до килограмите максимално допустимото тегло на един заявен продукт е 2 килограма. За по тежки и специфични продукти, като колела, тежести, палатки и др., ще ви помолим да се свържете с нас, и да уточним заявните продукти.

  • Има ли ограничение в стойността на поръчката?

    Не, няма подобни ограничения

  • По какъв курс на британската лира се изчислява поръчката?


    На началната страница се обявява актуален курс на лирата за поръчки, той се актуализира всеки ден и е актуален към датата на направената от вас заявка (не на плащането).

     
    За ваше улеснение когато правите поръчка, във вашата кошница ще се появи заявеният от вас продукт с цената в британски лири и български лева. Цената на продуктите се изчислява автоматично по курса за поръчки за съответния ден.

  • За колко дни пристигат доставките от SportsDirect ?

       

    Срокът на доставка е между 12 и 18 календарни дни и започва да тече от датата, на която Вашата поръчка е заявена към SPORTSDIRECT.COM. Тази дата публикуваме в карето « Следваща поръчка » на сайта ни.

     

    Пример: Обявената от нас дата за следваща поръчка е 12.10.2012 г., ние пускаме на тази дата поръчката, и 30.10.2012 г. е крайната дата до която вие ще получите поръчката си в нашия офис.

    Разбира се, обикновено поръчките идват за 12 дни, но трябва да знаете, че при форсмажорни обстоятелства, не носим отговорност за закъсняването на поръчката /Такива най-често са лошите атмосферни условия през зимните месеци/, както по коледните и новогодишните празници.

  • Кога ще се правите следваща поръчка?

     

    На началната страница в полето СЛЕДВАЩА ПОРЪЧКА са обявени датите на които ще се правят поръчки към SPORTSDIRECT.COM.  Поръчки се правят само през работни дни, като поръчки пуснати през почивни дни се пускат първия работен ден!

     

     

  • Може ли да поръчам продукти, които са със статус на Pre-Ordrer ? Отнася се само за SPORTSDIRECT.COM

     

    За съжаление, артикули със статус Pre-Order , не могат да бъдат поръчвани предварително, тъй като забавят пристигането на цялата поръчка . На артикули с такъв статус изрично е опомената дата на която те ще бъдат налични и след тази дата, вие вече можете да ги заявявате във вашата поръчка.

  • Как да опредля кой е моят размер?

     

    За да определите необходимия Ви размер, моля подробно да се запознаете с таблиците, използвани за сравнение на различните размери и стандарти, характерни за различните марки дрехи и обувки. Тези таблици са ориентировъчни и  може да намерите тук.

  • Продукта, който получих е дефектен. Какво да напрaвя?

     

    Направете снимки на получения от Вас продукт, ясно показващи състоянието или дефекта му. Ние ще Ви съдействаме за връщане на парите при изпращане на дефектен артикул по вина  Търговеца.

    При получаване на поръчката ви на място в нашите магазини, ще уредим рекламацията, като върнем изцяло парите ви или ще поръчаме отново същия артикул за наша сметка.

  • Продукта, който получих несъответства на поръчания от мен. Какво да направя?

     

    Макар и рядко се случва продуктите да не съответстват на поръчаните от Вас. В такъв случай, се свържете с наш представител възможно най-бързо. Ние от своя страна ще уведомим SPORTSDIRECT.COM и ще Ви съдействаме за връщане на парите или замяна на продукта. Ето и някой чести примери, как процедираме:

     

    Пример 1 - От SPORTSDIRECT.COM , ни пращат маратонки с различни номера, или например едната маратонка има някакъв значим дефект. То ние ви връщаме цялата сума за проблемния артикул, или ви го поръчваме отново за наша сметка.

    Пример 2 - От SPORTSDIRECT.COM , ни пращат тениска с различен от заявения от вас цвят. Тук отново ви връщаме цялата сума за проблемния артикул, или ви го поръчваме отново за наша сметка.

    Пример 3 От SPORTSDIRECT.COMни пращат заявения от вас артикул, но на вас не ви харесва и искате да го върнете. Тук ние го връщаме, но разходите по връщането са за ваша сметка.  

  • Искам да задам друг въпрос...

     

    В случай, че не намирате отговор на някой от въпросите си тук или на страницата « Общи условия», с радост ще отговорим на запитването Ви, което може да направите като кликнете тук или се обадите на 0898 / 85 75 89 или 0885 / 88 11 18.

  • За колко дни пристигат доставките от MandMDirect.com ?

     

    За разлика от SPORTSDIRECT.COM където пратките пътуват с DHL, при MandMDirect.com те пътуват с DPD и обикновено пристигат за около 12 дни, но не винаги имаме реална информация къде се намира пратката. Това понякога ни причинява затруднения относно информацията къде се намира вашата пратка.

  • Как да видя статуса на направените от мен поръчки?

     

    За да видите статуса на Вашите поръчки е необходимо да влезете вашия профил, след това изберете опцията «История на поръчките». Така ще видите всички направени от Вас поръчки - съдържанието им, датите и техния статус

  • Може ли да върна или заменя даден артикул?

     

    Съгласно последните директиви на ЕС, въведени в нашето законодателство за договори, сключени след 13 юни 2014 г., имате право да се откажете от вашата онлайн покупка.

     

    Този „период на размисъл“ изтича 14 дни след получаването на стоките. Ако този период изтича през неработен ден, срокът се удължава до следващия работен ден.

     

    В рамките на този срок можете да се откажете от своята поръчка поради каквато и да е причина - дори ако просто промените решението си.

     

    За да упражните правото си на отказ, трябва недвусмислено да информирате търговеца за решението си да се откажете от покупката. Можете да направите това като добавите писмена декларация към стоките, които връщате по пощата, или като изпратите факс или електронно съобщение. Не е достатъчно само да върнете стоките. Предоставяме  стандартен формуляр за отказ, който можете, но не сте длъжни да използвате, за да го уведомите за своя отказ.

     

    Ние като Посредник, между клиентите на сайтa UKshop.BG  и Търговеца в случая британските сайтове SPORTSDIRECT.COM и MandMDirect.com, ще окажем пълно съдействие и помощ клиентите ни да върнат стоките, като преките разходи по връщането им на търговеца (съгласно ч.55, ал.2 от ЗЗП) са за сметка на клиентите ни, желаещи да върнат стоката.

Кошница


Данните се зареждат...
 

Намерете ни във Facebook